mandag den 4. februar 2013

Q&A.

Kære Bloggen!
Jeg er blevet stillet nogen spørgsmål fra min bedsteveninde Kimmie og du kan se hendes blog her!
Her kommer det!

1. Din sjoveste drøm?:
Min sjoveste drøm fandt sted så sent som i går hvor jeg drømte at jeg skulle lave et skuespil hvor min veninde og jeg blev jagtet i gennem hele skolen af en grædende og sur H&M ekspedient fordi at vi var inde i butikken i et skuespil! Og bagefter stod der ca. 50 mennesker i kø til en taxi fordi at vi skulle gå 5 meter!
2. Hvordan ville du reagere hvis din mor havde farvet sit hår pink?:
Jeg ville flippe lidt ud og låse hende inde i et skab indtil at hun havde fået sin normale hår farve!
3. Hvis du havde en dag tilbage at leve i, hvad ville du så gøre?:
Jeg ville fortælle min familie og venner at jeg elskede dem og så ville jeg nok skrive et testamente!
4. Hvilken kendt ville du helst være lige nu, og hvorfor?:  Jeg ville nok være Mary Kate Olsen fordi jeg elsker hendes stil og udseende, og så er hun sgu da gudesmuk!
5. Har du en underlig vane?: Jeg har en irriterende vane med at hvis jeg fx. snakker med drenge som jeg ikke kender eller hvis jeg bare snakker med nye mennesker får jeg tåre i øjnene!

Håber du har nyt dette indlæg og tjek Kimmie's blog ud!

xoxo.
Mathilde.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar