onsdag den 9. januar 2013

ANOTHER BLOGGER?



Hej! Jeg er en pige fra år 2000 som har besluttet sig for at lave en blog! Jeg er ret fascineret af blogger-verdenen, og siden jeg jeg for nogen år siden begyndte at læse blogge, har jeg ville lave en blog! Men det siger alle bloggere vel? Nå, men på min blog vil i kunne læse om mig og min hverdag og mit forskruede syn på mode! Men i kender mig jo, selvfølelig ikke, endnu! Så her kommer ti underlige facts om mig!

Jeg er belieber/ Jeg går til tennis og dans/ Jeg er en drengepige/ Mit ynglings dyr er hunde/ Jeg elsker at læse/ Jeg kan meget bedre lide tivoli end barken/ Jeg elsker Serena og Blair!/ Min ynglings farve er lilla og blå/ Jeg samler på postkort (underligt, jeg ved det!!)/ Jeg har to søskende/.

Skriv jeres blog i en kommentar og jeg tager et smut forbi den!

xoxo
Mathilde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar