søndag den 13. januar 2013

5 THINGS.

Hej bloggen!
Vi har alle nogen ting vi ikke kan leve uden, og som vigtige for os. Mine ting er bare nogen hverdags ting men her er det!

Bogen: Jeg elsker at læse og jeg ville ikke kunne leve en uge uden at læse. Det er bare SÅ rart at sidde med en kop te og læse!

Hår olien: Mit hår bliver nemt tørt og derfor har det brug for noget pleje. Det er mere et skønhed mæssigt krav men never mind!

Believe albummet: Jeg er en mega Belieber og derfor er det vigtigt at have noget om mit idol og se på! Jeg elsker især nummeret ''Beauty and a beat''!

Mobilen: Helt ærligt! Jeg ved jeg ikke er den eneste som ikke kan leve uden sin mobil! Især når jeg har alt på min! Mine billeder, numre, nyheder, det hele!

Makeup: Jeg har ikke makeup på hver dag men en gang imellem er det da rart at gøre mere ud af sig selv og føle sig som en mere limited version af sig selv!



Det var så lige nogen af mine yndlings ting! Hvad er jeres?
xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar