fredag den 29. marts 2013

UPDATE.



Tænker tit på hvem jeg er, hvordan jeg er ud fra andres øjne og hvordan jeg bliver. Er ikke i mit S lige nu men måske i mit R. Savner bare sommeren og har ikke brug for meget mere sne før jeg flytter til beverly hills eller noget i den stil.

Og har også en lille nyhed! Jeg skal begynde og passe børn wuuhuhuhuhuh. Gør det kun for at tjene penge, not. Ej, jeg har altid elsket at passe mindre børn og jeg føler virkelig jeg lærer at tage mere ansvar. Desuden kommer jeg også flere skridt nærmere på at blive mere voksen. (selvom der er riiiiiigelig tid)

P.s. Undskyld for stilheden på bloggen, men har bare været uden fantasi og gider ikke og lave noget det stinker. Der vil igen komme masser af indlæg på bloggen.

xoxo
Mathilde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar